Методичні рекомендації по складанню річного плану ДНЗ
(на виконання листа МОНУ від 03.07.09 № 1/9-455 „Планування роботи в ДНЗ” )
Річний план ДНЗ:
- Аналіз роботи за минулий рік.
- Завдання на навчальний рік та оздоровчий період (1-2 для малокомплектного ДНЗ, 3-4 для великого; з них: 1-2 нових завдання, 1-2 повторно, розширюються, конкретизуються).
ІІІ. Методична робота з кадрами.
Складається із врахуванням підготовленості кадрів (молоді спеціалісти, зі стажем, не за фахом).
- Підвищення педмайстерності (традиційні форми роботи, спрямовані на інформаційну обізнаність, навчання, здатність варіативно і ефективно застосовувати на практиці методи і прийоми:
- семінари
- семінари-практикуми
- засідання круглих столів
- консультації
- відкриті покази )
- Удосконалення професійної творчості (нетрадиційні форми роботи:
- майстер-класи
- клуби
- творчі лабораторії )
- Самоосвіта:
- обмін досвідом
- взаємо відвідування
- обговорення новинок пед. літератури
- Педради (теми, плани проведення) 3-4 р. на рік
- Курсова перепідготовка.
- Атестація.
- Форми роботи з педкадрами по вивченню та впровадженню в практику роботи Базової програми.
ІV. Вивчення стану організації життєдіяльності дітей:
Напрямок вивчення роботи
|
Зміст
|
Термін
|
Форма підведення підсумків
|
Відповідальні
|
|
|
|
|
|
Вивчення стану організації життєдіяльності дітей може бути:
- комплексне (в окремій групі чи декількох групах за всіма сферами та лініями розвитку) 1 р. на рік
- тематичне (окреме питання у групах чи ДНЗ відповідно до завдань)
- вибіркове (перевірка виконання попередніх пропозицій, окремих рішень)
V. Організаційно-педагогічна робота.
- Взаємодія ДНЗ із ЗОШ, ін. установами, організаціями.
- спільне проведення педрад
- консультацій, батьківських зборів
- колективних переглядів роботи з дітьми, спільних свят і розваг, екскурсій
- обмін досвідом
- Робота з батьками
2.1. Вивчення досвіду родинного виховання
- організація гуртків для батьків, разом з батьками
- пед. бесіди
- консультації
- школи молодих батьків
- ознайомлення з Базовою програмою, рекомендації щодо її використання у домашніх умовах сім’ї
2.2. Загальні батьківські збори 1-2 на рік
2.3. Групові збори 2-3 р. на рік
VІ. Робота метод. кабінету:
-
-
- вивчення, узагальнення поширення ППД свого та ін. ДНЗ, вітчизняного та зарубіжного досвіду;
- розробка методичних рекомендацій, зразків планування;
- узагальнення матеріалів з питань вивчення роботи педагогів;
- забезпечення та поповнення кабінету наочно-дидактичними посібниками, науковою, навчально-методичною, енциклопедичною літературою, іграшками, атрибутами, аудіовізуальними засобами;
- оформлення стендів, виставок.
VІІ. Адміністративно-господарська діяльність (заходи на створення розвив. життєвого простору дитини - оснащення прогулянкових, фізкультурних майданчиків, із. і муз. залів, медичних, лікувально-профілактичних кабінетів, кімнат для роботи гуртків, благоустрій та озеленення територій, ремонт приміщень, придбання і ремонт меблів).
|